Nieuwe project :)

Gisteren had ik jullie belooft om mijn nieuwe project te laten zien. *tromgeroffel* hier is het dan.

image

Een fotohart!
Ik was een beetje op Internet rond aan het kijken naar leuke diy’s om je muur op te pimpen. En al snel kwam ik dit tegen. Ik begon met plaatjes en foto’s te zoeken. Heel veel plaatjes en foto’s.

image

Ik had 24 bladen vol met plaatjes rn foto’s.
Deze knipte ik vervolgens uit.

image

Het was heeel veeel werk

image

Na het uitknippen kan je ze leuk neerleggen in de vorm die jy leuk vind.

image

Als alles goed is kan jr gaan plakken.
Ik raad je aan om dat rij voor rij te doen en on dit geval van het hart onderaan te beginnen.
Ik begon na het neerleggen met 144 fotos maar ik merkte dat ik de gaten tussen de foto’s minder groot had gemaakt en dus meer foto’s nodig had. Het eindresultaat heeft 164 foto’s, en is ongeveer 130 cm lang.

image

Ik vind hem erg leuk geworden. 
Wat vinden jullie?

Leave a comment